اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سعیدی: 5 میلیارد برای کمک به المپیکی‌ها پیش‌بینی شده است/ هنوز دریافتی از خزانه نداشته‌ایم

دبیرکل کمیته ملی المپیک از افزایش 10 درصدی بودجه فدراسیون‌ها در سال آینده خبر داد.

سعیدی: 5 میلیارد برای کمک به المپیکی‌ها پیش‌بینی شده است/ هنوز دریافتی از خزانه نداشته‌ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمیته ملی المپیک چند ماه قبل از پایان سال به منظور آمادگی فدراسیون‌ها برای حضور در المپیک بودجه آنها را به طور کامل پرداخت کرد و حتی به برخی خارج از سقف در نظر گرفته شده، مبلغی را پرداخت کرد.

در خصوص بودجه سال آینده هم با توجه به سال المپیک، کمیته ملی المپیک پیش‌بینی افزایش 10 درصدی را دارد.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با فارس در این خصوص اظهار داشت: مصوبه‌ای که در هیات اجرایی داشتیم این بود که بودجه کلیه فدراسیون‌ها را 10 درصد افزایش دهیم. 5 میلیارد هم برای کمک به فدراسیون‌های المپیکی پیش‌بینی شده است.

وی در پاسخ به این سوال که شما قرار بود بودجه‌ای را هم امسال در اختیار المپیکی‌ها قرار دهید اما رئیس فدراسیون تکواندو اعلام کرده هنوز بودجه‌ای نگرفته، خاطرنشان کرد: این موضوع در دست اقدام است. زمانی می‌توانیم به فدراسیون‌ها پرداختی داشته باشیم که از خزانه پول بگیریم. رئیس کمیته با سازمان برنامه و بودجه جلسه داشته تا مبلغی را دریافت کند اما هنوز دریافتی نداشته‌ایم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک یادآور شد: قرار بود به برخی فدراسیون‌های المپیکی خارج از سقف مبلغی را کمک کنیم. 2.5 میلیارد تومان کمک کرده‌ایم، 1.5 تا 2 میلیارد هم تایید شده که واریز آن مشروط به دریافت بودجه است.

سعیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن روی تمرینات ورزشکاران المپیکی، عنوان کرد: در ستاد کرونا همه این مسائل بحث شده است. در مقطع کنونی تابع سیاست‌های کلی کشور هستیم و براساس مصوبات عمل می‌کنیم. تمامی خوابگاه‌ها و حتی پیست‌های اسکی هم تعطیل شده چون سلامت ورزشکاران برای ما بسیار مهم است.

وی درباره معرفی اسپانسر کاروان هم گفت: هنوز به مرحله قطعی نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول